in ,

İçerik Ajansları: Sağladıkları İçerik Hizmetleri ve Referansları

Pazarlamanın şekli değişti. Artık satın aldığımız şey bir ürün değil, bir hikâyeye dönüşüyor. Peki, bu hikâyeleri kim yazıyor? İçerik ajansları olabilir mi? Bugün sempati duyduğunuz birçok markanın arkasında güçlü içerikler oluşturmasını sağlayan ajanslar var, onlar için fazla mesai yapmaya hazır ajanslar. Bu ajanslardan bazılarını sizler için inceledik. Ama öncelikle içerik nedir, neden önemlidir, bu konuya biraz değinelim istedik: 

İçerik Nedir?

Aslında her şey o mağara duvarına yapılan ilk resimle başladı…

Ve insanın kendini anlatma çabası tarih boyunca onu farklı yöntemler aramaya itti.

Önce mağara resimleri, sonra çivi yazısı ve modern çağ ile birlikte gazeteler, dergiler, hatta bazen sokak duvarları. Internet çağıyla birlikte ise web siteleri ve birer birer hayatımıza giren sosyal ağlar sayesinde anlattı insan kendini.

Bizler internet çağında insanın kendini anlatma çabasına ‘içerik’ terimiyle karşılık bulduk. Her ne kadar ‘içerik’ dendiğinde ilk akla gelen şey blog yazıları olsa da bugün online mecralarda yazdığımız her yazı, yaptığımız her yorum, paylaştığımız her fotoğraf ya da video bir içeriktir.

Ve aslında o meçhul atalarımızın mağara duvarlarına yaptığı resimlerle aynı şeydir.

İçerik Neden önemlidir?

İçerik günümüz dünyasında internette var olabilmekle fazlasıyla ilişkilidir. Eğer iyi ve özgün içeriklere sahipseniz Google ve diğer arama motorları sitenizi arama sonuçlarında öne çıkarır. Eğer ilgi çekici içeriklere sahipseniz sosyal ağlarda takipçiniz atar. Eğer kaliteli içeriklere sahipseniz bu size değer katmaya başlar. Bunların hepsi sizin için çalışan, sizi anlayan ve hedef kitlenize doğru anlatabilecek olan içerik ajansları ile olur.

Web sitenize nasıl daha fazla trafik alabileceğinizi ya da sosyal ağlarda nasıl daha fazla görünür olabileceğinizi sorduğunuzda pazarlama uzmanlarından duyduğunuz popüler cevap şudur:

Kaliteli içerik oluşturun!

İç sesiniz: “Yemin ediyorum aklıma gelmişti.”

Peki, kaliteli içerik gerçekten nedir?

Kaliteli içeriği tanımlamak dijital mecralar için iş geliştirenler arasında resmen salgın bir hastalık. Google’da kısa bir araştırma yaptığınızda hepsi birbirine benzeyen tariflerle karşılaşırsınız. Uzun içerik kalitelidir, özgün içerik kalitelidir, görsellerle beslenen, video eklenen içerik efsanedir gibi bu liste uzar gider. Bunun tek bir karşılığı ya da bir formülü olsaydı eğer, bugün herkes basitçe kaliteli içerik oluşturabilirdi.

Ancak en basit haliyle kaliteli içerik, hedefine ulaşan içeriktir. Yani sık sık ortaya çıkmaz. Büyülü bir unicorn gibi SEO ve PPC’de iyi performans gösteren, sosyal ağlarda çok fazla etkileşim yaratan, çılgın dönüşümler sunan ve yayınlandığı platforma uygun olan içerik, kaliteli içeriktir. Ortaya kaliteli bir içerik çıkarabilmek için pazar analizi yapmak kadar önemli bir şey daha var:

Yayınlanacağı ortama uygun bir içerik oluşturmak. Söz konusu bir web sitesi contenti ya da blog yazısı olduğunda işiniz her zamankinden daha kolay olabilir. Odaklanmanız gereken şeyin anahtar kelime değil, içeriğin kendisi olduğunu unutmadığınız müddetçe!

Ancak sosyal medya için içerik üretmeniz gerektiğinde, yayınlanacak ağ ve hedef kitleye göre hareket etmeniz gerekir.

LinkedIn bir endüstri konferansı gibidir. Burada yayınlayacağınız içerikler profesyonel bilgiler içermelidir.

Facebook arka bahçede piknik yapmak gibidir. Burada işten insanları da görebilir; ailenizi, arkadaşlarınızı ya da komşularınızı da görebilirsiniz. Yani burada biraz daha kişisel ve samimi dille aktarılan içerikler paylaşılabilir.

Twitter sokak arası barları gibidir. Burada bir sohbete katılmak için davet edilmenize gerek yoktur. Konuşmalar çeşitlidir; kişisel yaşam, iş dünyası, güncel olaylar, haberler ya da eğlence üzerine olabilir. Yani hem biraz girişken hem de barda tek başına oturabilecek kadar cool olmanızı gerektirir.

Ülkemizde sosyal medya kullanımına dair yapılan bir araştırmaya göre günde ortalama 7 saatimizi Facebook, Twitter gibi ağlarda geçiriyoruz. Story’lerin hayatımıza girmesiyle birlikte bu sürenin arttığını düşünüyorum. Yani sosyal ağlar için kaliteli içerik üretme konusu giderek daha önemli hale gelecek.

Web sitelerinde ise durum biraz farklı. Dijital içerik analiz şirketi Charbeat’nin yaptığı araştırma, web sitesi ziyaretçilerinin içeriklerle ilgilenme süresinin sadece 15 saniye olduğunu ortaya koydu. Eğer içerik ilgi çekiciyse ve tabi bir akıllı telefondan giriş yapılmışsa, bu süre 2 dakikaya kadar çıkabiliyor.

Bu durumda kaliteli içeriğin aynı zamanda ziyaretçiyi sitede daha uzun süre tutabilen içerik olduğunu da söyleyebiliriz.

Internet kalitesiz ve kopya içerik yığınlarıyla doluyken, iyi bir içeriğe sahip olursanız,

  • Aynı konuda bir blog içeriği yazmalı,
  • Bu içeriğe yorumların yapılmasını sağlamalı,
  • Sosyal medya kanallarında veya Google arama ağında reklam oluşturmalı,
  • Resim ya da videolarla bu içeriği anlatmalı,
  • Diğer sitelerden bu içeriğe yönlendirmeler yapılmasını sağlamalısınız.

Şimdi bu adımlar konusunda destek alabileceğiniz ajanslara göz atma vakti:

İçerik Hizmetleri ve Referanslarıyla Türkiye’nin İçerik Ajansları

Dipublica

Dipublica – Biz içeriğie inanıyoruz!

Bill Gates’in 1996 yılında kurduğu şu cümle herkesin hafızasında kazınmıştı: Content is King! Türkçe karşılığı ile “İçerik Kraldır!”, peki hala öyle midir? Bu cümlenin kurulmasının üzerinden 22 yıl geçti, gerek geleneksel mecrada gerekse dijital mecralarda çok şey değişti, ama içeriğin tahtı hiç sallanmadı. Sadece kapsamı değişti. O yıllarda içerik sadece yazılı metinlerden ibaret kabul edilirken, şimdi çok daha büyük bir coğrafyayı kapsıyor ve önemi her geçen gün artıyor. Bunun farkında olan içeriğe olan inançlarıyla güzel işlere imza atan Dipublica, içerik ajansları arasında sunduğu analizler ve raporlarla da dikkat çekiyor.

Dipublica’nın Sağladığı İçerik Hizmetleri

Dipublica’da blog ve liste metinleri yazılabiliyor, web sitesi geliştiriliyor ve kurumsal metin desteği alınabiliyor. Bunların yanı sıra yazılı işleri arasında ürün ve kategori açıklamaları, meta title ve description geliştirmeleri de yer alıyor. Profesyonel fotoğraf çekiminden kurumsal dergi tasarımına kadar görsel içerikler de oluşturan Dipublica, iyi bir analiz yeteneğine de sahip gözüküyor. Ajanstan içerik analiz raporu isteyebilir, sizin için içerik stratejisi geliştirmelerini talep edebilir, aynı zamanda içerik deneyimi hizmeti alabilirsiniz.

Dipublica’nın Referansları

Dipublica’nın referansları arasında Fiat, Shell ve Migros gibi büyük markalar dikkat çekiyor. Atlas Global, Turkcell, Yemeksepeti ve Kalekim için de hizmet veren içerik ajansı, iyi bir referans listesine sahip.

Dipublica’nın Lokasyonu

Dipublica, İstanbul Kozyatağı’nda bulunan ofisi ile hizmet vermekte. Tam adresi ise şöyle: Bayar Cad. Gülbahar Sk. Ege Yıldız Blokları, A Blok, D:37 Kozyatağı / İstanbul

Ajans ve hizmetleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için web sitesine göz atmanızı öneririz.

Ajans Luxus

Ajans Luxus – Türkiye’nin ilk içerik ajansı!

2009 yılından beri sektörde yer alan ve Türkiye piyasasını kendisi için bir okul olarak nitelendiren Ajans Luxus, içerik ajansları arasında köklü bir geçmişe sahip olanlardan. İçerik pazarlama alanında çalışan, fikir geliştiren ve üreten bir ekibe sahip. En önemli farklarından biri, içeriği yalnızca yazı yazıp geçmek olarak görmemeleri ve disiplinli çalışma şekilleri. İçerik pazarlama sürecinde kendi yöntemlerini geliştiren ve başarılı işlere imza atan ekipte 5 Türkçe metin yazarı bulunuyor. Anadili İngilizce olan 1 metin yazarları da bulunmakta. 2 editör ve 2 redaktör hata payını en aza indirmeye çalışıyor. 2 proje yönetici, 1 art direktör, 1 strateji uzmanı ve 2 CSM uzmanı ile Luxus, kaliteli içeriklere imza atıyor.

Ajans Luxus’un Sağladığı İçerik Hizmetleri

Luxus’un hizmetleri içerisinde dikkatleri çeken ilk iş, içerik stratejisi ve planlaması yapıyor olmaları. Markanız için ihtiyacınız olan içerik stratejilerini başarıyla geliştirebilirler. Bunun yanı sıra web projeleri, yayınlar, iç iletişim ve sosyal medya da hizmetleri arasında yer alıyor. Yani kurum içi yayınlarınız için de kurumunuzun sosyal medya ağları için de buradan destek alabilirsiniz. Özellikle kurum dergilerinin içeriği konusunda ellerinin güçlü olduğunu söyleyebiliriz.

Ajans Luxus’un Referansları

Uzun yıllardır pek çok ulusal ve global markaya içerik desteği sunan Luxus’un referansları arasında Filli Boya, Bayer, Denizbank ve Media Markt gibi markalar göze çarpıyor. BKM, Turkish Airlines, Grundig ve Arçelik gibi güçlü markaların içerik pazarlama alanında destekçisi olan Luxus, farklı sektörlerden referanslara da sahip.

Ajans Luxus’un Lokasyonu

İstanbul’da ulaşımın en kolay olduğu noktalardan birinde, Şişli’de yer alan Luxus, Astoria AVM’de yer alıyor. Tam adresi şu şekilde: Büyükdere Cad. No: 127 Astoria AVM, -2:Kat, Esentepe, Şişli / İstanbul

Luxus içerik ajansının web sitesini ziyaret ederek hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Contentus

Contentus – Doğru Hedef Kitle için Doğru İçerik Stratejisi

İçerik ajansları içerisinde Contentus vaka analizi ile öne çıkıyor diyebiliriz. Markaların ihtiyaçlarını inceleyen, tespit eden ve ona göre projeler geliştiren ajans, onların talepleri doğrultusunda da çözüm geliştiriyor. Önce beklentilerini öğreniyor, sonrasında ona uygun çalışma başlatıyor. Hangi mecrada, nasıl bir kurgu ile yer alacaklarını marka ile birlikte planlayan ve içerik stratejisi oluşturan Contentus, hazırladığı içeriklerde SEO da gözetir. Yani Contentus sadece görününeni değil, görünenin arkasını da planlayacak kadar akıllı bir içerik ajansıdır. SEO ile uyumlu ve kullanıcılara fayda sağlayacak içeriklere ihtiyacınız olduğunda, çalabileceğiniz kapılardan biri. Kısa sürede çözüm geliştirmeleri de işinizi kolaylaştıracak.

Contentus’un Sağladığı İçerik Hizmetleri

Doğru hedef kitle için doğru iletişim dili oluşturarak ilk adımı atan Contentus, dijital yayıncılık hizmetlerinden e-ticaret hizmetlerine, kurumsal yayıncılıktan görsel iletişim desteğine kadar pek çok alanda hizmet sunuyor. İçerik ajansları arasında blog içeriklerinden e-dergi ve tablet içeriklerine kadar pek çok alanda hizmet veren Contentus, content konusunda beklentilerinize cevap verebilir.

Contentus’un Referansları

Contentus’un şu an aktif çalıştığı firmalar arasında Vakıfbank başta olmak üzere, Garanti Yatırım, Ege Yapı, Çelik Motor, TeknoSA, Akakçe, Pegasus Airlines ve Migros yer alıyor.

Contentus’un Lokasyonu

İstanbul Şişli’de bulunan Contentus, ulaşımın oldukça kolay olduğu bir konuma sahip. Tam adresi şöyle: Gazeteciler Mah. Yazarlar Sk. No: 9/7 Esentepe Şişli / İstanbul

Contentus’un web sitesini ziyaret ederek hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

icerik.net

İcerik.net – İçerik Almanın En Özgün, En Güvenli, En Gelişmiş, En Kontrollü Yolu

Hazır içerik bölümünden SEO uyumlu birçok içeriğe dakikalar içerisinde ulaşılmasını sağlayan İcerik.net, içerik ajansları arasında göze çarpan seçeneklerden biri. İçeriklerin kategorilere göre sıralandığı bir platforma sahip. Bu sayede konunuzla alakalı içeriği dakikalar içerisinde seçebiliyor ve satın alma şansına sahip olabiliyorsunuz. Sadece markanız için değil, kişisel sitenizi güncel tutmak için de İçerik.net olanaklarından yararlanabilirsiniz. Zamanı kısıtlı ve işi yoğun olanlar için harika bir alternatif olan site, yazarları ve alıcıları bir araya getirdiği için iyi bir ek iş olanağı da sunuyor. Özellikle üniversite öğrencilerinden ve uzmanlardan hizmet alan İçerik.net, hem topluma kazandırıyor hem de müşterilerine güzel bir hizmet sunuyor.

İcerik.net’in Sunduğu İçerik Hizmetleri

İcerik.net’te sizin için çalışmaya hazır çok sayıda yazar bulunuyor. Bu yazarlar tarafından alabileceğiniz içerik hizmetlerine biraz yakından bakmak gerekirse eğer, onlardan bazılarını şöyle sıralayabiliriz: Tanıtım yazısı, basın bülteni, web sitesi içeriği, kategori açıklamaları, ürün açıklaması, akademik makale, ödev-tez yazımı, inceleme içeriği ve çeviri hizmetleri… Pek çok farklı iş kaleminde içerik hizmeti veren İçerik.net, kaliteli içeriğe hızlı ve kolay erişim olanağı sunuyor.

İcerik.net’in Lokasyonu

Online platforma sahip bir içerik ajansı olan İcerik.net, İstanbul’da ve İzmir’de ofise sahip. İstanbul’da bulunanlar için tam adresi şu şekilde: Oruçreis Mah. Tekstilkent Ticaret Merkezi, B9 Blok, Kat 3, No: 77, Esenler / İstanbul’da! İzmir’de bulunan alıcılar için ise ofisin tam adresini yazıyoruz: Çetin Emeç Mah. Basketbol Sk. 32. Blok, No:4 Balçova / İzmir

İcerik.net sitesini inceleyerek daha fazla bilgi alma şansına sahip olabilirsiniz.

Emoji Crew

Emoji Crew – SEO uyumlu içerikler!

Genç, heyecanlı, dinamik ve yaratıcı bir ekip! Yaratıcı içerikler geliştirmeye mi ihtiyacınız var? İşte beklentilerinize cevap verebilecek yeterliliklere sahip olan bir ekiple karşı karşıyasınız! Yapmanız gereken tek şey ne istediğinizi detaylarıyla anlatmak ve arkanıza yaslanıp beklemek. Her içerikte SEO uyumu gözeterek, farklı, özgün ve yaratıcı işler geliştiren Emoji Crew, sektörün en iyi üyelerinden biri. İçerik ajansları arasında kendisini kısa sürede fark ettiren Emoji, emoji.com.tr’nin de içerik sağlayıcısı durumunda. Öğrendiği, duyduğu ve araştırdığı konuları yazarak bu siteye de hayat veren ekip, birbirinden yetenekli yazarları içerisinde bulunduruyor. Markanızı tanıyor, hikayenizi dinliyor, hedefi belirliyor ve son hızla çalışmaya başlıyor. Kullanacağınız mecra ne olursa olsun, ilgi çekici içerikler sunan Emoji Crew, bünyesinde 8 uzman SEO içerik yazarı bulunduruyor. Bunlara ek olarak birçok uzmanla ve üniversite öğrencisi yazarla da freelance olarak çalışmaya devam ediyor.

Emoji Crew’in Sunduğu İçerik Hizmetleri

Emoji Crew’in sağladığı hizmetlerin başında analiz yapma ve hedef belirleme yer alıyor. İçerik üretilecek olan konuya dair analizler yapan, anahtar kelimeleri belirleyen ekip, aranma hacmine ve yayınlanacak mecranın durumuna göre odak kelimelerini seçiyor. Bu kelimeler üzerinden çalışmaya başlayarak organik trafiği artırmaya olanak sağlayacak içerikler üretiyor. İçerikleri yazarken ise geniş çaplı bir araştırma yapılıyor. Yazarlar konuyu anlıyor, yazı tonunu belirliyor ve hedeflenen anahtar kelimelere de SEO uygunluğuna dikkat ederek içeriklerinde yer veriyor. Profesyonel bir editör tarafından hem özgünlüğü hem de dilbilgisi detayları incelenen bu içerikler, onay aşamasından sonra alıcısına sunuluyor. Emoji Crew, metin içeriklerinin yanı sıra, infografikler, videolar, lisanslı görseller ve giflerle içeriklerin zenginleşmesini de sağlıyor. Yani içeriğin sadece yazıdan ibaret olmadığı konusunda fazlasıyla kararlı olan ekip, bir içeriğin içinde, onun okunabilirliğini artıracak tüm detaylara yer vermekten kaçınmıyor.

Emoji Crew’in Referansları

Çok sayıda markanın arkasında yer alan içerik sağlayıcı olarak dikkat çeken Emoji Crew; Kühne, İstikbal, Sefa Stone, JLL, Matbuu.com, odergi gibi markalarla çalışıyor. Farklı sektörlerden referansları, aslında içerik üretimi konusunda sektör ayırt etmeksizin yaratıcı olabildiklerini de gösteriyor.

Emoji Crew’in Lokasyonu

Benzer içerik ajansları aksine, İstanbul’da değil Ankara’da konumlanan Emoji Crew; Üniversiteler Mah. 1606. Cad. A Blok, No: 103 Cyberpark Bilkent adresinde yer alıyor. Kolay ulaşımın olduğu üniversiteler bölgesinde yer alan ofisi ise sadece online değil, yüz yüze görüşme için de ideal bir ekip. Emoji Crew internet sitesi üzerinden ajans hakkında çok daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Contentive

Contentive – Değer Yaratan İçerik Stratejileri

İşte karşınızda içerik üretmenin matematiğini çözmüş bir ajans! Her şeyden önce içerik stratejisi geliştirmeye önem veren içerik ajansları arasında yer alan Contentive, sadece okuması keyifli bir metin sunmuyor, bu metnin pazarlanabilmesi için doğru adımların atılmasını, doğru biçimde yazılmasını da sağlıyor. Markanızın hikayesini dinleyen, onu benimseyen ve sonrasında ihtiyaçlarınızı öğrenen ekip, buna göre bir strateji belirliyor. Sizin düşünmeyeceğiniz detayları da düşünen uzman kadrosu sayesinde, içerik pazarlama alanında öne çıkmanıza olanak sağlayacak bir hizmet sunuyor. Hedef kitle ve arama trendleri analizi yapan, yayın planı çıkaran, buna göre içeriği yaratan ve sonrasında süreçlerini takip ederek raporlayan Contentive, periyodik toplantılarla sizleri içeriklerinizin gidişatı konusunda haberdar etmeyi de ihmal etmiyor.

Contentive’in Sunduğu İçerik Hizmetleri

Contentive’in sunduğu içerik hizmetlerinin başında dijital içerik yönetimi yer alıyor. Bu kategori kapsamında kurumsal web sitesi içeriği başta olmak üzere; markaya özel blog içeriği üretimi ve blog yönetimi, e-dergi ya da e-bülten içeriği, SEO uyumlu içerikler de yer alıyor. Basılı yayıncılık kategorisi altında ise kurumsal dergi, katalog, broşür ilan gibi ürünlerin içerikleri yer alıyor. Görsel içerik yaratımı kategorisi altında infografikten profesyonel fotoğraf çekimine kadar farklı hizmetleri görüyoruz. Yani Contentive sadece yazı sunarak hizmet veren içerik ajansları sınıfında yer almıyor. Farklı hizmetlerle de içeriği zenginleştiriyor.

Contentive’in Referansları

Contentive içerik ajansının referansları içerisinde ilk göze çarpan marka Aras Kargo oluyor. Colins’ten Ouick Sigorta’ya kadar pek çok markaya içerik hizmeti sağlayan ajans, sizin markanız için de büyük bir özveri ile çalışacaktır.

Contentive’in Lokasyonu

Contentive, İstanbul’un gözbebeği Galata’da bulunan bir ofise sahip. Sadece bu bile yaratıcılıklarını son derece etkiliyor olmalı. Ofisin tam adresine bakacak olursak, Hacımimi Mah. Serdar-ı Ekrem Cad. Kat 2, No: 38’de yer alıyor. Contentive’in internet sitesini ziyaret ederek hakkında daha detaylı bilgi edinme şansına da sahip olabilirsiniz.

Mıknatıs İçerik Ajansı

Mıknatıs İçerik Ajansı

Sektörün dijital içerik ihtiyaçlarına çözüm sunmak için 2015 yılında kurulan Mıknatıs İçerik Ajansı, markanıza değer katmayı kendisi için öncelik olarak belirtiyor. Dijital pazarlamanın önemini bilen ve bunun içerik pazarlama yapılmadan mümkün olmayacağını düşünen bir ekibe sahip. Aslında içeriğe ihtiyacınız olan pek çok noktada, hangi içeriğe ne amaçla ihtiyaç duyduğunuzu sizler kadar iyi biliyor. Sosyal medya içeriklerinden web sitesine, mail bülteni içeriklerinden ürün açıklamalarına kadar birçok alanda destek sunuyor. Heyecanını hiçbir zaman kaybetmeyen ve varmak istediği hedef için rakiplerini araştırarak ilerleyen Mıknatıs, belki de içerik ajansları arasında en hırslılardan biri. İlgi çekecek içeriğin mıknatıs gibi çekildiğine inan yazarları, sizin için yaratıcılığını ve analiz yeteneğini ortaya koyma konusunda oldukça istekliler.

Mıknatıs İçerik Ajansı’nın Sunduğu İçerik Hizmetleri

Mıknatıs’ın sunduğu içerik hizmetlerinin başında elbette dijital içerik çözümleri geliyor. Online mecralarda görünür olmanızı sağlayacak içerikler için duyguları harekete geçirecek çalışmalar yapan Mıknatıs, sosyal medya için de içerik desteği veriyor. Markanızı daha iyi anlatmak istiyorsanız, karşınızda bu konuda iddialı olan bir ajans var. Görsel iletişim çözümleri de sunan ajans, içeriklerle uyum yakalayan görseller, videolar ve infografiklerle zengin bir kaynak oluşturmanıza yardımcı oluyor. Bunlara ek olarak e-ticaret çözümleri de hizmetleri arasında yer alıyor. Daha fazla satış yapmanızı sağlayacak profesyonel içeriklerle, e-ticaret yöneticilerinin beklentilerine cevap veriyor.

Mıknatıs İçerik Ajansı’nın Referansları

Mıknatıs’ın referansları arasında dikkat çeken ilk marka Çiçek Sepeti oluyor. Bunun yanı sıra innova, Fujifilm instax, Natro ve ERA gibi markalar da referansları arasında. Farklı sektörler için birbirinden değerli içerikler geliştiren ekip, web sitesinde müşteri yorumlarına da yer vermiş.

Mıknatıs İçerik Ajansı’nın Lokasyonu

İstanbul’da yer alan benzer içerik ajansları gibi Mıknatıs da Şişli’de yer alıyor. Meşrutiyet Mah. Madalyon Sk. No:49/2 Nişantaşı adresinde bulunan ajans, online ulaşıma da açık. Dilerseniz sosyal medya kanalları üzerinden ya da web sitesinden Mıknatıs ile iletişime geçebilirsiniz. Mıknatıs’ın web sitesini ziyaret ettiğinizde daha kapsamlı bilgi alabilirsiniz.

Fevreka

Fevreka – Fevkale Reklam ve İçerik Ajansı

“Biz fevkalade fikirlerin ajansı Fevreka’yız!” Bence oldukça iddialı! Yüksek enerjisini sadece web sitesini ziyaret ettiğinizde bile fark edebileceğiniz bir içerik ajansı. Farklı bakış açıları, sıra dışı işleri ve kendilerini anlatma biçimleri eminim sizlerin de hoşuna gidecek. Dijital alanda fark yaratacak içerikler üreten ve bunlarla gurur duyan Fevreka, markanın ihtiyacı olan her içeriği geniş bir analiz aşaması sonrasında hayata geçiriyor. Markaların potansiyel hedef kitleye doğru bir dille ve doğru zamanda ulaşmasını önemseyen ekip, dijital iletişim konusunda da destek sağlıyor. Bunlara ek olarak sosyal medya kampanyalarının geliştirilmesinde de aktif rol alabilen Fevreka, size beklentilerinizin üzerinde bir hizmet sunabilir.

Fevreka’nın Sunduğu İçerik Hizmetleri

Fevreka’nın sağladığı içerik hizmetlerinin başında sosyal medya yönetimi geliyor. Eğer markanızın etkileyici bir sosyal medya içeriklerine sahip olmasını istiyorsanız, bu içerik ajansına göz atmanız iyi olabilir. SEO ile uyumlu içeriklerle web siteniz için hizmet sunan, uzman kadrosu ile araştırma yazıları geliştiren, blog siteniz için profesyonel çözümler sunan Fevreka, dijital PR ve online itibar yönetimi alanlarında da farkını ortaya koyuyor. Dijital strateji geliştirmek için de destek alabileceğiniz bir ajans olduğunu söyleyebiliriz.

Fevreka’nın Referansları

Fevreka’nın referansları içerisinde dikkat çeken ilk marka Jolly Tur oldu. A101, Abdi İbrahim, Doğuş Yayın Grubu, Puhu TV ve evidea.com gibi markalar için de hizmet vermiş. En Uygun’dan eTohum’a birçok farklı marka ile çalışan Fevreka, yaratıcı içerikleri ile beğenilerini kazanmış görünüyor.

Fevreka’nın Lokasyonu

İstanbul içerik ajansları arasında yerini alan Fevreka, Kadıköy’de bir ofise sahip. Tam adresi ise şöyle: Mühürdarbağı Sk. Birlik Apt. No: 16, Daire:4 Moda / Kadıköy

Fevreka’nın web sitesini ziyaret ederek detaylı bilgi edinebilirsiniz.

icerik.com

İcerik.com

İlgi çekici içerikler üreten içerik ajansları arasında yerini alan İcerik.com, markalar ve içerik yazarlarını bir araya getiren bir platforma sahip. SEO dostu orijinal içerikler sunan, bu içeriklerin doğru yerde doğru zamanda yayınlanması için stratejiler geliştiren İcerik.com, ihtiyacınız olan nitelikli içeriği üretmek için oldukça istekli bir ekibe sahip. SEO için uygun, zamandan ve paradan tasarruf ettirecek kaliteli içerikler, aslında size bir tık kadar yakın olabilir mi? İcerik.com bu konuda fazlasıyla iddialı!

İcerik.com’un Sunduğu İçerik Hizmetleri

İcerik.com hizmetleri içerisinde ilk olarak yazılı içerikler dikkat çekiyor. Bunlar blog içeriği, liste içeriği, ürün açıklaması ve kategori içeriği, e-kitap içeriği olarak sıralanıyor. Kreatif içeriklerde ise infografikler, videolar ve interaktif sayfaları hizmetleri arasında bulunuyor. Tanıtım içerikleri ve danışmanlık hizmetleri ile birlikte, içerik ajansları yeteneklerinin hepsine sahip olduğunu söyleyebiliriz.

İcerik.com’un Referansları

İcerik.com referanslarına göz attığımızda Media Markt, Zignat, Hepsipay, Kariyer.net ve Turna.com gibi markaları görüyoruz. Ekol ve Yves Rocher gibi markalarla da çalışma fırsatına sahip olmuş gözüküyorlar. Oldukça iyi bir referans listelerinin olduğunu söyleyebiliriz.

İcerik.com’un Lokasyonu

İcerik.com da tıpkı Ankara içerik ajansları arasında yer alan Emoji Crew gibi Bilkent’te, Cyberpark’ta yer alıyor. Tam adresi şu şekilde: Üniversiteler Mah. Cyberpark Cyberplaza, Kat:4, Ofis: 401, Bilkent / Ankara

İcerik.com web sitesi üzerinden çok daha detaylı bilgi edinebileceğinizi unutmayın!

İçerik ajansları hakkında detaylı bilgi vermeye çalıştığımız bu yazıya eklememizi önerdiğiniz ajansları bizlerle paylaşabilirsiniz. Ayrıca Ankara dijital pazarlama ajansları konulu içeriğe de göz atmanız, aradığınız hizmeti sağlayabilecek ajansı bulmanızda faydalı olabilir.

4 Comments

Leave a Reply

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Ankara Dijital Pazarlama Ajansları: Hizmetleri, Referansları ve Ajans Künyesi

Doğu Ekspresi: Türkiye’nin En Uzun Tren Yolculuğu